you'll be in my heart

skadeglädje gånger tusen, men jag tycker att jag har all rätt att ha det nu =)

Tävling idag för trupp 3, gick väl inte lika bra som kvalet men absolut inte dåligt. dom slutade på plats åtta av tolv, efter en delad placering över dom. bra jobbat tjejer♥

Träningen idag gick inte riktigt som jag ville att den skulle gå hahaha
Körde hel till md, landade på sidan o de va inte nacken riktigt beredd på så den fortsatte gå när resten av kroppen låg stilla, o knäckte till. Väldigt mysigt:)
När jag körde rondat stäm till hårt fick jag väldigt bra stäm faktiskt, lite för bra så jag flög bak på ryggen, vilket min nacke inte heller va beredd på så huvudet smälldes rakt bak i mattan samtidigt som jag tydligen hade min tunga mellan tänderna ;) när jag reste mig upp var jag aningen yr och hade en mkt snygg blödande tunga.

Jag klarade faktiskt hel från trampolinen idag, balansen går lättare o komma upp i, på tisdag ska jag köra rondat flickis =) det går framåt!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Det där med gymnastik verkar ju farligt... :| Akta! Vill gärna ha kusin Sofie kvar :)

2009-04-19 @ 21:57:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0