malmö

Idag blev det en tur till malmö med sara =) och jag säger bara en sak, ALDRIG mer pågatåg, seriöst de tog tjugofem minuter längre att åka hem, än att åka dit bara för pågatågen är så jäkla långsamma, nej från och med nu blir det öresundståg, pågatåg är inte okej!

Efter några timmar flum, var jag några hundra fattigare, och lite kläder rikare:) haha fyfan va kul vi hade =D haha dansken, och väskan hahha, och typ han på tåget hem :D hahaha osså peågateåget, haha och han vid automaterna, haha han va lite gullig:) haha och nu kommer ingen fatta men jag började typ garva av att bara skriva detta, vill nån veta får ni väl fråga ;)

Jag köpte iallafall tre tshirts, ett par shorts, en tjocktröja, en kofta och en väska, de gillar vi :)

nu tänkte jag sova snart, katten ligger och sover på mina pyjamaser haha sötnos:) puss och godnatt♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0