mölle

Alltså, mitt liv haha :P gympahallen två gånger i tisdags, två gånger i onsdags, en gång igår och en gång idag (Y) men imorgon ska jag inte ut där, vad jag vet än så länge typ...

Idag åkte jag o sara till mölle :) typ köpte glass i hamnen, blev stalkade av två väldigt obehagliga människor, gick ut mot ransvik och satte oss på stranden och snackade lite =) vi var typ övertygade om att det skulle börja regna bara för de va vi som planerade och nånting alltid brukar gå åt helvete då, men de va fint väder =) lite kallt bara men de är sånt man får ta;)  jag börjar bli van också haha, jag fryser typ alltid.. allt gick skitbra fram tills vi skulle åka hem, busshelvetet ville inte starta! chauffören försökte typ i en kvart o sen ba "ni får vänta på nästa buss" men liksom tack för den.. dom går liksom en gång i timmen därifrån. Vi fick typ gå ut, och de va jättekallt haha fast fan va vi garvade när vi väntade på bussen, träningsvärk i magen imorgon ;)
"maten är klar halv sju"
"det blev nästan mord"
"den är ju nästan större än vad du är"
HAHAHAHAHAH :D

Kommentarer
Postat av: Annika

Jag mår bra, skulle jag inte göra det? Hur mår du själv? det är ju evigheter sedan vi pratade

2009-08-16 @ 23:17:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0