this is a sick cycle carousel

Det blir nog en kortis här, jag borde typ lägga mig egentligen tror jag..

Idag har jag varit helt off, vet inte om de är för jag sov för lite, för förkylningen eller nåt annat.. tur att träningar finns iaf =) träna blir jag alltid pigg av, och glad! hahaha och shit va jag garvade på träningen hahaha, trampolinen ;) och jag slog mitt rekord på att gå på händer och körde runt på handvolt-frivolt första gången sen innan julshowen när jag tog sönder ryggen halvt, väldigt lyckad träning idag :) kunde ju varit lite mer lyckat om jag hade tränat för att va med på tävlingen också, men aja, man kan inte få allt här i världen..
Jag har fått reda på att jag inte alls börjar tio på fredag, nej dom ska ha upp oss åtta?! och liksom, de är så jag ska va i stan, tur jag är såå morgonpigg ;) sen lär de ju inte bli såå mycket sömn i helgen heller haha, kommer jag va död på söndag? ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0