lights will guide you home

herregud, jag har inte skrivit på en vecka? men jag lovar jag lever! haha

Dagarna har typ bara varit chill, träffat underbara vänner, kollat på bio haha harry potter<3 och givetvis varit i hallen =) haha igår satt jag ensam med typ femtio danskar innan mina gymnaster kom;) och fyfaaaan va träningen igår gjorde mig glad! =D de va läääängesen jag var så överlycklig efter en träning
Igår va jag, emma och malin hemma hos sara på middag :D sjukt kul haha, jag vet inte om träningsvärken i magen är från träningen igår eller alla skrattanfall, haha seriöst jag satt och grät så mycket jag garvade! men de va nice =) haha när vi skulle sova låg jag o emma och slog på varandra, minst en av oss kommer dö när vi är i stockholm;) haha fyfan två nätter med henne, blir spännande att se vem som slår ihjäl vem =)

Idag va jag på teater med min familj o farmor, haha o min bror lyckades få mig att skrika så alla glodde som satan på mig :P nån som klagade på sprängda trumhinnor också (a) haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0