jag vill leva lycklig för att jag är jag

Nu ska jag verkligen försöka va lite aktiv här haha känns inte som de går så bra med de ;)

I lördags var jag ute i lindab arena och fick se rögles nya lag presenteras, gå backstage och jag blev frågad om jag ville börja på hockey hahaha, i rögles damlag ;) ahahahahaha tror ju verkligen de hade varit nåt för mig! speciellt eftersom jag är sååå grym på skridskor hahha ;)

Igår var jag på absolut bästa stället, älsklingshallen :) jag tränade gymnaster i fyra o en halv timme sammanlagt! först trupp 3, usch på vissa säger jag bara.. sen trupp 5, och herregud vilken lyckad träning de blev med mina små =) haha shit va dom skrattade, love it!

Idag va jag i hallen i typ en timme och tränade trupp 4 första halvan av träningen, tillsammans med maja och olivia :) haha och jag lärde maja och olivia hur man göra fina kullerbyttor och hjular bra ;) hahaha men asså barnen, herregud..
Jag drog direkt från hallen till min kusin, där bror och farmor också var =) sen blev de middag, köttbullar(A) och lite kortspel

De är typ de jag har gjort dom senaste dagarna :) och nu är de inte långt kvar på lovet, usch på de

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0