stockholm

Sådär, nu är jag lite piggare haha;) typ, kan vi säga iaf;) sjukt va trött man kan va seriöst!

I fredags började jag skolan igen, lovet kunde varit lite längre, men vafan de va kul att träffa lite folk igen. Efter skolan åkte jag hem och packade de sista innan vi hämtade upp emma, drog till ängelholm och sen vidare till stockholm =) på flygplatsen, jag "var finns papperskorg?" emma "vänd dig om" hashahaha, tur jag alltid pratar så tyst när jag borde;) framme i stockholm åkte vi tåg till centralen sen tunnelbana :D hahaha väl framme drog vi till hotellet o sen stack ut och åt, gick tillbaka till hotellet och hade de mys tills vi skulle sova =)

I lördags vaknade vi ganska tidigt, gick upp och åt frukost sen ut och mötte jenny och malin, som gjorde sig besväret att åka in till stockholm =) himla trevligt! vi gick runt lite och satte oss på ett mysigt café och snackade, gud va underbart! =D jag längtar så jäkla mycket till nästa gång vi ses och är så himla tacksam att jag har lärt känna dom tjejerna! <3
På kvällen blev det coldplay live på stockholm stadio =D såå mäktigt, så bäst, så underbart, finns verkligen inga ord, och liksom fix you <3 herregud, finns verkligen inga ord som kan beskriva hur sjukt bra det var! sen att min stackars rygg inte riktigt höll med om det är en annan sak, men inte första gången jag får ont i den precis;)

I söndags blev det typ bara vakna, frukost, packa, tunnelbana, tåg, flyg, hem, en timme senare ut i hallen haha (a) sen ta det lugnt hela kvällen, vilket behövdes ;)

Idag har jag typ hunnit med skola, optiker och spela gitarr, och fyfan va jag borde städa mitt rum..

Det var typ en liten update om vad som har hänt i helgen =) och ikväll ska jag lägga mig tidigt, typ försöka iaf..

Kommentarer
Postat av: Malin

Det var verkligen underbart att träffas! Vi får ses snart igen tycker jag :D<3

2009-08-24 @ 20:38:38
URL: http://onestar.blogg.se/
Postat av: ankan

Haha nä det verkar inte så..

vad sägs om att försöka få till den där promenaden någon gång nu snart, den är du vet som vi skullat få till i över ett år nu :P



2009-08-26 @ 22:35:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0