älska lov!

Denna dagen har blivit sjukt mkt bättre än jag trodde :)
Imorse var jag hos läkaren, och fick reda på att jag fortfarande har märke där knutan var, och att jag har tappat hår runt så jag skulle typ hålla koll på det och se så det inte blir värre. Hahhah aningen pinsamt när doktorn fick väcka mig i väntrummet, men det var faktiskt tidigt (a)
Jag tänkte beställa tid för klippning idag, men givetvis har min frisör tagit semster denna veckan, min vanliga tur eller vad?
Kvällen har varit mys :) jag träffade vevve i bowlinghallen runt 18, vi spelade en timme. Jag vann faktiskt, om man räknar nerifrån (a) Efter bowlingen gick vi och käkade pizza. Vi tänkte se bio men där var givetvis ingen som gick nu ikväll i varken höganäs eller helsingborg, sjukt dåligt! Då tänkte vi hyra film och ha filmkväll hemma hos henne, men video corner var stängt, och klockan var typ bara tio över nio, liksom hej dödanäs! Vi åkte iaf in till helsingborg istället och fikade på världens mysigaste café :)



(klicka för större)
misslyckad bild på mig från idag
men vafan, den bjuder jag på!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0