domare

Ingen träning för min del idag, låg och halvsov innan med världens huvudvärk istället för kemiplugg och på väg att få feber känns det som, lovely!
Pella ringde nyss från gympan iaf, hon ska se om hon kan anmäla oss till en domarkurs nästa helg, skoj =) känns alltid skönt att få något som plåster på såren. Det var iof inte säkert att det gick eftersom det är kort tid tills kursen är, men jag tror faktiskt det kommer ordna sig!

Nu är jag kanske snart domare! än vem kan man ju undra.. (a)

Kommentarer
Postat av: jenny

haha, fast de är ju värt de ibland bara för att markera att man e cool liksom ;) men ta åt dig!;) eller ta av dig hahaha

2009-02-10 @ 22:12:39
URL: http://jennyyyh.blogg.se/
Postat av: Ankipanki :P

svar: ehm typ kvart i nio tror jag en gick :D när åker du då??

2009-02-10 @ 22:23:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0