duktiga jag :)

Idag har jag faktiskt varit duktig!
Trots att ja
 typ bara ville lägga mig ner o somna igen imorse, gick jag upp och kom i tid till skolan!
Jag kunde min gitarrläxa hyffsat bra för en gångs skull och har gjort klart min tyskaläxa som jag har skjutit upp nu i över en vecka tror jag.
Jag har lämnat tillbaka en bok jag hade i svenskan i biblioteket!
Några mindre bra saker också idag men jag tänkte faktiskt skriva ett positivt inlägg!

När jag var med min mamma i bokhandeln innan blev jag nyfiken på några pennor som hängde i ett snöre, och helt plötsligt fick jag en impuls att skruva sönder en. Det var dock inte så bra att göra det, alla småsaker som finns i trillade ut över golvet, men vafan nyfikenhet leder långt :)

För övrigt saknar jag min gamla matte/kemi lärare, hon var helt enkelt toppenbra!
Jag har funderat på att hälsa på henne på min gamla skola, men då måste man ju stå ut med alla andra lärare plus att gå in i det hemska huset igen, inget jag gör med glädje precis...


Ill tell you what I want, what I really really want,
So tell me what you want, what you really really want,
I wanna, I wanna, I wanna, I wanna, I wanna really

HAHAHA jag dööööör =D


ok, jag kan va snäll och berätta det roliga i denna låten ;) två i min klass dansade och sjöng till denna idag på dramat, en med mattpiska och en med blond kryllig peruk och silverfat! höll jag på att dö ihjäl eller? ;P

Kommentarer
Postat av: Annika

waaah spice girls!!!! hahahhahaha



2009-02-09 @ 22:09:06
Postat av: JONATHAN- KRIGAR MOT CANCERN

taack! :)

2009-02-09 @ 23:23:33
URL: http://jontheericsson.blogg.se/
Postat av: jenny

hahahaha dö ihjäl ;) ^^

2009-02-09 @ 23:24:39
URL: http://jennyyyh.blogg.se/
Postat av: Ankipanki :P

hahahha jag hade skrattat ihjäl mig om jag sett det!! och det var antagligen också det du gjorde, typ låg på golvet och vred dig i skrattplågor :p har jag rätt? hahaha

2009-02-10 @ 00:27:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0