fredag

Jag orkar seriöst inte med detta också nu, vill du inte att vi ska va vänner så fine! jag tänker inte ta skit från dig iallafall.


Skolan idag var så grymt rolig :) på dramat imorse hade vi massage och avslappning, det tackar jag inte nej till! på kemin hade vi labb, där vi alltid får vars en lapp med nummer så ska vi para ihop oss med den personen osm får samma nummer. det är numrerat från 1-8. En kille kom lite senare och kollade på sin lapp.
Läraren: fick du en 6a?
Han: nej ajg fick en 9a!


HAHAHA jag höll på att dö av skratt! han var helt seriös när han sa det också :)

fredag, helg, en vecka kvar innan lov. de gillar vi! ändå är jag på ganska dåligt humör nu..

Kommentarer
Postat av: Annika

jag har redan lov mohahhaha två hela veckor!!!!! :P

2009-02-07 @ 12:40:04
URL: http://endoftavvanilj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0