jag kmr inte va domare..

än nån annan xD

Jag fick reda på innan på gympan att jag inte får gå domarkursen nu nästa vecka, tråkigt! fast på något sätt känns det skönt samtidigt.
Skolan idag va helt ok, förutom lektionerna och maten som höll på att ta död på mig. Tjugo över åtta till halv fyra, kemi, matte, biologi, biologi, tillsist satt jag och fattade ingenting, bara stirrade rakt fram och hörde inget. Jag skyller på förkylningen! Maten var nån orange fiskgegga (även kallas fiskgratäng) och potatis. Det hade kanske gått att äta om det inte hade varit för förkylningen, jag mår alltid jätteilla när jag är förkyld, och den fiskgeggan gjorde inte saken bättre!
Nu är jag väldigt trött, kom från gympan för en timme sen, och borde plugga. Det ser vi fram emot! eller inte...

Ingen uppdatering imorgon, kanske kommer en snabbis sen ikväll, för se! annars får ni ha det bra♥

Kommentarer
Postat av: Ankipanki :P

Ha det så kul i Göteborg!! Ses vi på bussen imorgon? Jag åker 07:45 :P

Puss

2009-02-12 @ 14:01:09
URL: http://endoftavvanilj.blogg.se/
Postat av: JONATHAN- KRIGAR MOT CANCERN

jaa, de är inget roligt :(

2009-02-12 @ 20:42:02
URL: http://jontheericsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0