like a dead man

Idag var jag och emma på karlslundsbadet, skoj :) haha några småkillar (9-10år) började kaxa mot oss, shit va vi garvade xD "asså, hur gamla är ni ;o?"

fortsätt inte läs om du inte vill, kmr nog klaga lite..

Ända sen jag kom hem har jag varit på dåligt humör, fast finns de nån anledning o va glad just nu? lovet är typ slut, blev tvingad att baka kladdekaga, måste städa, gäster imorgon, ingen träning på söndag (ok jag vet att det egentligen är bra för mina ljumskar men jag har inte tränat på hur länge som helst, vill träna flickis, tzuka och skruv!) vill ha nästa helg, läger i hallen med bästa <3 vill inte ha massa äcklig snö, vill ha värme! måste plugga... blä

så, slutklagat för idag ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0