miss u by my side

Min röst kändes lagom sexig idag efter att ha redovisat en halv lektion (på tyska) och haft idrott. Jag tänkte skippa idrotten idag eftersom jag är så förkyld men det gick bara inte... lycka till att få mig att sitta stilla när andra sportar. Jag fick reda på idag att jag kanske kommer få mvg i idrott så det gillar vi! (jag hade vg genom hela högstadiet, säkert delvis pga armen som var skadad från februari i sjuan och fram till.. ja bra fråga, den gör fortfarande ont ibland men inte alls lika farligt nu som innan)
Jag kom hem typ halv 1, så det gillar vi också! Det var hem, käka och övningsköra! shet va längesen det var nu, menmen är man född med talang behöver man inte öva (a)

Min röst är fortfarande halvt borta men man får ju offra sig för att va cool, right jenny? ;)

Nu ska jag nog plugga lite kemi, som jag har till fredag - duktiga duktiga mig! sen träning ♥

Kommentarer
Postat av: jenny

haha! såklart man måste! fast du är ju redan så cool så du behöver egentligen inte ;)

2009-02-10 @ 21:51:50
URL: http://jennyyyh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0