miss u like crazy

Sista dagen på lov nu då, usch! jag hade gärna haft lov en vecka till ;) aja, tror de är typ sex veckor till nästa lov så det känns chill, tiden kmr gå fort :)
Jag hoppas på lite träning ikväll, utan tränare, med antingen emma, annika och lollo, bara lollo eller bara emma och annika. Lite trampolin, skruvträning, styrka o sånt skojsigt :)
Det känns underbart, om en vecka är jag i älskade hallen och är säkert gaaanska trött :) läger fredag-söndag! läger med bästa, köra tzuka, massa flickisar, få in skruvarna! nej då jag har inga förväntningar alls (a)

Nu borde jag faktiskt plugga innan jag ska ut o träna mina små. Undrar hur mkt plugg det kmr bli ;) haha!

puss på er♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0