slut på lov =(

Shit jag fick värsta paniken idag när jag kom till gympahallen. De har typ bytt ut vissa av kuddarna i fluffgropen, och det är inte samma färg på dem. Alla gamla är typ gul/beige och alla nya är typ blågröna. Fatta jag kommer störa mig på det nu ;s
Det är helt omänskligt att inte göra det, kunde inte alla kuddarna varit i samma färg liksom? ok, bättre än skabbiga kuddar men ändå, det ser helt sjukt ut!

Det blev ingen träning för mig idag :/ ingen orkade träna, tråk! jaja, nu är jag mer taggad till träningen på tisdag och lägret

Nu borde jag plugga, känner jag mig själv rätt kommer det inte bli så mycket pluggande men ändå...

malin: hur gick tävlingen idag? :) <3

Kommentarer
Postat av: Malin

haha gud vad störande med kuddarna XD

Vi kom på en andra plats :)<33

2009-02-22 @ 20:39:21
URL: http://onestar.blogg.se/
Postat av: Annika

svar: Haha inte roligt sofie, inte roligt alls faktiskt :P

2009-02-23 @ 23:24:03
URL: http://endoftavvanilj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0