so lost without you

Imorse vaknade jag innan klockan för ögonen rann som bara den, eller ögonen rann väl inte ut men tror ni fattar ;)
Blir itne så mkt text i detta inlägget, och kommer antagligen inte skriva mer på bloggen innan söndag/måndag, får se vad jag orkar och hinner efter lägret.
Jag lovade igår att ni ska få se en sak vi hade kul åt igår i skolan, det var en film på youtube! tänkte lägga upp lite filmer så ni får nåt skoj när jag osocialar mig här och har tusen gånger roligare i älskade hallen med tjejerna :)


finns i 8 avsnitt, jag säger bara, se alla! (denna vi såg i skolan, på lektion!)








Kommentarer
Postat av: Malin

hahahahahahhahahaha XD

svar: mjo, det gäller att vara övertydlig när det gäller oss blonda stockholmare ;)

2009-02-27 @ 20:20:31
URL: http://onestar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0