söndag

Idag har jag bara gjort tre saker känns det som. Plugg, gympahall och tänkt aningen förmycket. Jag fick sms av en kompis att hon inte kunde ha sina gymnaster, och frågade om jag kunde ta dem. Inga problem tänkte jag och skickade glatt tillbaka ett svar, innan jag kom på att jag låg i sängen med pyjamas och jag skulle va i hallen 40 minuter senare. Då blev det fart ;) Jag var där i två timmar, stack hem, pluggade lite, käkade och ut där igen efter en timme för att ta mina egna i två timmar, sen träna själv. Jag orkade egentligen inte träna men hade jag stuckit hem hade jag typ bara satt mig och stirrat tomt in i nåt hörn och tänkt, så då kunde jag lika bra va i hallen med gruppen och gympa (och tänka samtidigt, något fel om man mitt i satsen till sträck på tumbling börjar tänka på något helt annat än man ska....) Träningen var iallafall brabrabra när jag väl kom igång. Personbästa i att gå på händer, massa flickisar och mycket snack. Lina kom idag, jag saknar faktiskt henne grymt mycket, fast jenny är också bra :)


jag hade inte klarat detta utan gymnastiken och er, ni behöver inte veta för att göra mig glad. Få mig på andra tankar bara, så är jag er evigt tacksamma ♥

Kommentarer
Postat av: jenny

haha! mäter ni hur långt ni går på händer?:)



natti:)

2009-02-01 @ 23:02:58
URL: http://jennyyyh.blogg.se/
Postat av: Annika

Som alltid - du vet att du alltid kan prata med mig om det är något.

Puss

2009-02-02 @ 22:22:52
URL: http://endoftavvanilj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0