tisdag

Skolan idag var gaska jobbig... började redan kvart över tio och slutade så sent som halv tolv, stackars mig ;)
Jag ahde bara idrott idag, innebandy!
På uppvärmningen siktade emil mot mig och sköt, men missade. Jag tänkte ge igen, siktade inte för fem öre för jag vet hur bra bollsinne jag har. Iallafall jag sköt mot honom och träffade rakt på smalbenet! hahaaha fatta bra jag är! sen fick jag springa och gömma mig för att inte bli bombad med bollar ;)
Vi har typ precis varit på väla och köpt present till mina kusiners plastpappa, resten av familjen ska tydligen dit på kalas idag men inte jag inte! Vad väljer man liksom, sitta i ett hus med massa människor och snacka, eller träna? Inget svårt val för mig iallafall!
Hahaha mina ord va bäst imorse. "Tänk ett liv utan gymnastik, det hade ju typ inte varit ett liv!"


Jag längtar till träningen, hoppas vi får köra tumbling, och att jag kan vara mer fokuserad på träning idag än i söndags. Kan jag vet, vilket det faktiskt känns som, så vet jag precis till vem jag kommer vara evigt tacksam, och du vet vem du är!

update: drygt 25 minuter till träning, jag blir bara mer och mer pepp på det!♥

Kommentarer
Postat av: MB

Men det är ju jättetrevliga människor att sitta och snacka med ;)

2009-02-03 @ 18:28:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0