trötter =)

Jag tror föresten inte jag är pigg idag (som jag har trott hela dagen), snarare übertrött ;) jag har typ gått och skrattat hela dagen, dom sekunderna jag inte har skrattat har jag haft världens smile :) ok det brukar jag faktiskt ha ändå - och det känns underbart!

måste bara berätta, jag var inne på bdb nyss och läste en kommentar hos en kompis.
kommentaren: jag får 4 dm imon:D!!<33(snö)
svaret:  hhaha gävle?? xD <33


min allra första tanke när jag läste detta var att "dm" stod för "d-mark" (den gamla tyska valutan)
liksom goddag yxskaft ;)


nu ska jag nog lägga mig snart, upp tidigt imorgon och träna mina gamla gymnaster, saknar verkligen dom barnen :)


Jag fick föresten reda på idag att jag kanske får bli domare till ag istället för trupp, hade faktiskt varit grymt kul att bli insatt i den typen av gymnastik också =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0