hjärtedagen

Alla hjärtans dag idag då, eller som jag hörde nån säga på bussen, alla smärtans dag.

Jag snackade med anneli idag om domarutbildning, och sa att jag gärna ville bli i ag. Hon tyckte det lät hur bra som helst och ska snacka med david =) riktigt kul!
Tränade trupp 4 idag, barnen kan ju faktiskt spänna sig! åh jag blev så glad när jag såg att det börjar hända lite framsteg :)
När jag kom hem från gympan hade min mamma gjort pannkakor, kan inte de hända liiite oftare liksom? ;)
Jag är faktiskt grymt stolt över mig själv, jag har bestämt mig för att ta dom fucking sprutorna som mer eller mindre kommer ta död på mig. Jag ser väl inte direkt fram emot det, men känner inte riktigt för att få cancer heller så.
Jag är typ i akut behov av att klippa mig, får väl se när jag får tummen ur röven och beställer tid, det är ju jobbigt att ringa till frisören liksom (a)
Det kommer nog bli dålig uppdatering här imorgon om allt går som jag vill, men tror faktiskt ni överlever ändå =)


haha jag läste precis genom allt, väääldigt osammanhängande text men aa, kort uppdatering ;)

Kommentarer
Postat av: Malin

Jag blev jättesugen på pannkakor nu ju!



sv: ahaha aa stackarn, han var typ helt hysterisk XD

2009-02-15 @ 11:51:25
URL: http://onestar.blogg.se/
Postat av: jenny

haha, jag är också i akut klippbehov, men orkar liksom inte ta tag i de :p

sprutorna kommer gå BRA

2009-02-15 @ 14:46:48
URL: http://jennyyyh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0