klaginlägg, läs om du vill (;

Det blev inget pluggande för min del innan (a) orkar verkligen inte, kan det inte bli lov igen, tack!

Idag körde jag två lyckade halvor, framsteg! jag känner verkligen skillnad på lyckade och misslyckade så jävlar vad jag ska klara halv! Vi skulle egentligen kört rudolf men gropen var givetvis upptagen av småbarn som inte ens kan spänna sig i ett ljushopp, tur dom behöver träna till grop alltså! Vi fick iaf köra trampolin och trampett med barnen, som verkligen betedde sig sjukt omoget. När vi kom till trampetten gick de till trampolinen bara för vi är bättre än dem. När jag gick till trampolinen för att träna halv gick de till friståendegolvet och körde där istället. Väldigt moget, verkligen! Fast det blev mindre folk i kön så vi fick köra mer, klagar verkligen inte!

Grejen är att den gruppen, eller vissa iallafall, har sagt till några i min grupp att alla kör skruvar och grejer, konstigt att de tränar ljushopp när vi har träning samtidigt då ;p  När vi påpekade det för ett tag sen fick vi svaret "vi kör det bara på söndagar, när vi är själva i hallen" haha jo men visst, dra den om påskharen också! visst jag vet, jag kan inte skruva själv men jag säger iallafall inte att jag kan. Man tränar ju trots allt för att lära sig, inte för att man kan allt från början =)

sorry var tvungen att få ur mig lite ;) ska nog lägga mig snart, skulle verkligen behövas! puss

Kommentarer
Postat av: Malin

Haha jo, jag slåss med poliser dagligen ;)

2009-02-25 @ 16:08:03
Postat av: JONATHAN- KRIGAR MOT CANCERN

tack! :)

2009-02-25 @ 17:28:58
URL: http://jontheericsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0