bradag =)

Jag har precis varit och klippt mig nu, vilket verkligen behövdes! det första min frisör sa när jag kom var "det är väldigt slitet i topparna" jo men varför brukar man klippa sig liksom? ;p Det blev iaf bara nån cm kortare så det känns bra =)

Skolan va ganska chill idag :) sånt gillar vi!

Hahaha jag glömde skriva detta igår. På hockeyn satt där en liten kille på ~5 år och kommenterade och frågade om exakt allt som hände, mitt i en period undrade han när maskinen som vattnar isen kom! haha gulligt :) iallafall, när ett plexiglas gick sönder frågade han sin pappa (som nog var ganska irriterad på domarna/färjestadspelarna) "vem tog sönder plexiglaset pappa?" helt utan att tänka efter svarade hans pappa "det var nog en färjestadspelare!"


Några timmar till träning, borde plugga så jag får klart läxa till måndag innan helgen, eftersom jag inte kommer vara hemma!

annika: snackat med erika?


Adammary Moroccan har lagt till dig som vän på Facebook...‏

men okej? jag känner ju verkligen den personen... lite läskigt faktiskt, förut addade massa fransmän min msn, nu kommer mysko personer på facebook (Y)

Kommentarer
Postat av: Annika

Vad skulle jag pratat med erika om??

2009-02-24 @ 16:17:20
URL: http://endoftavvanilj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0