hope dies last

jahapp, kvalserien i år igen, great! typ.. Jag är väääldigt tveksam om rögle kommer klara att ta sig upp igen... tradigt! Det var faktiskt bra spel idag men pucken ville inte in i målet bara, och jürgen penker vettefan vad han gjorde mellan stolparna alltså... jaja inte lönt att deppa över den matchen nu, det är redan historia!

skolan idag kan beskrivas med ett ord, flumm. behöver inte säga mer, ni kommer få se (en del) imorgon ;)

Jag funderar väldigt starkt på att lägga mig nu, fredag imorgon=ganska kort skoldag (slutar runt två!) sen hem och packa satan sen ut i älsklingshallen med tjejerna♥

Kommentarer
Postat av: Malin

hade helt glömt bort att det var fredag imorgon, faaan. Trodde det var typ onsdag. Det betyder ju att lovet snart är sluut:(

sv: det gör jag gärna, vad heter du på msn :)?

2009-02-27 @ 15:02:12
URL: http://onestar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0