hata rubriker..

Nu har jag inte uppdaterat på länge, men jag lever iaf! ;)

Igår på gympan såg jag att filmen hade kommit, bra timing liksom, jag skulle egentligen tagit busen 25 minuter efter barnen hade slutat men tog en senare så jag hann se mitt nummer iaf (a) hahaha otroligt snyggt man dansar med ont i ryggen ;) nooot! ni är så sjuuuukt pinsamma, ska man skratta eller gråta åt er?
Filmkväll med sara var mys :) vi gjorde världens godaste fruktsallad och kollade full frys, i början garvade vi åt allt, sen framåt halv ett-ett var båda så trötta så vi inte orkade skratta, tror nog jag somnade ett tag också ;)
När vi la oss, efter att vi hade snackat klart somnade hon nog först, för jag började höra massa snarkningar ;) sen typ vid 4 vaknade hon och hörde snarkningar så vi var nog rätt lika där =)
Vi vaknade och käkade frulle typ vid 12, skönt! sen kollade vi lite till på full frys (och nej vi har inget liv) sen skulle jag hem och on tränffa några andra så vi tog bussen tillsammans till knutan. Jag tror jag skulle dö när jag åkte till höganäs, ipdoen dog redan vid lasarettet (första hållplatsen) sen satt jag där uttråkad till tusen, synd om mig ;)
När jag kom hem stack jag ut i hallen nästan direkt och tränade trupp 3, haha 4 st kom. bra jobbat ;)
hockey efter gympan, äntligen ett rögle som spelar och inte bara kollar på när motståndarna gör mål efter mål. det laget har jag saknat :) 6-2 seger, de gillar vi :)

Kommentarer
Postat av: jenny

hahaha full frys äger ju ibland :) typ när de e två blinda som möts i en mataffär XD

2009-02-21 @ 01:38:03
URL: http://jennyyyh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0