friday the 13th

Nu har jag varit osocial på bloggen länge, shame on me! Nej men jag har faktiskt inte haft någon tid alls i världen för bloggen tills just precis nu!
Igår var jag som sagt i göteborg, blev hämtad på brandorama och åkte direkt upp där, frös ihjäl några gånger, kollade hockey och åkte hem igen. Mycket trevlig dag, med trevligt folk. Hade varit bra om rögle vann bara men jag hade kul ändå! Vägen hem var dock tråkig, alla var trötta/dåligt humör och jag var hur pratglad som helst. Det ända som fanns att göra seriöst var att stirra på månen, jättekul verkligen. Fast jenny räddade mig :) det tackar jag för!
Jag kom hem typ vid halv tolv, och gick och la mig en timme senare kanske, och för första natten denna veckan sov jag! det gillar vi =)

Idag var de skola mellan halv nio och halv fyra, fast jag fick sticka vid två eftersom sista lektionen var idrott och jag ändå inte kan vara med för min förkylning, så det gillar vi skarpt!
Jag hann i princip hem innan jag skulle iväg igen, för att förlja med till affären, mindre kul men jag var mer eller mindre tvingad. Efter affären hann jag typ hem och käka innan jag ksulle in till helsingborg igen med emma! Vi var verkligen världens onödigaste, vi tog en buss som bara gick till knutan, hade vi väntat på nästa hade vi kunnat åka hela vägen till GA. Vi hoppade av och bytte till trean iaf. När vi väntade på trean kom den seriöst aldrig, så vi gick och kollade på tavlorna men där stod ingen tid, vi ba "vafaaan.." sen sänkt hon blicken en meter, och såg massa tidtabeller, haha smidiga vi är :)
Vi fick minst sagt motion iaf. Vi tog bussen till GA, gick till filmstaden och köpte biljetter, gick tillbaka typ hela vägen till hållplatsen, in på tasty house, sen tillbaka hela södergatan och ner till knutan för att köpa mc flurry på donkan ;)
Filmen - friday the 13th - var faktiskt över förväntan bra! Liksom både rolig och spännanade samtidigt som jag hoppade till några gånger, vilket jag inte gör till många filmer ;)
Efter filmen såg vi att vår buss skulle gå om typ 6 minuter från knutan, shit va vi sprang! jag typ slängde mig över alla stolar i bion, sen sprang vi från filmstaden, upp för den jävla backen till lasarettet på mindre än tio minuter, starkt jobbat måste jag säga =)


Shit va långt det blev, bra jobbat alla som har orkat läsa igenom hela! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0