2009!

Kvällen igår var lugn =) Jag åkte hem till min kompis vid 19 tiden, fick välkomstdrink och förrätten. Efter maten blev det lite tävlingar! Först frågesport - tjejerna vann över killarna med 10 poäng! och sen slalom och backhoppning på wii, där killarna vann med 8 poäng. Sen körde vi kropp mot kropp, typ hand mot öra, lår mot mage och sånt (: tjejerna vann med 30 poäng! Efter den tävlingen blev det huvudrätt och efterrätt och sista tävlingen. Den blev oavgjort så tjejerna vann - självklart! Vid tolvslaget gick vi ut och kollade på raketer, vi hade tyvärr inga själva detta året men det funkade fint ändå! Vi gick in och skålade in 2009 med cider!
Jag är glad att jag tog det lugnt igår, nu har jag inte mer huvudvärk än jag brukar ha! ;)


Hoppas alla fick en fin kväll igår♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0