any other world

Åh vad kul!
Jag såg precis på idrottsschemat att vi ska ha curling imorgon!

Jättebra verkligen!

Dels för att det är kul och dels för att jag slipper packa ner gympakläder till imorgon - yes jag är lat!

Nästa tisdag har jag ingen idrott, den blev inställd!

Nästan ännu bättre!

Dels för att jag slutar tidigt, redan 09.50, och dels för att jag slipper packa ner gympakläder.

Hahaha jag tycker faktiskt det är grymt tråkigt att packa ner gympakläder, mycket bättre när jag tränar på kvällen, då kan man byta om hemma och slipper dra med massa kläder ;)



Dagens låt är lätt denna:





uppdate: nu har jag varit duktig flicka och gjort klart tyskan. skönt att få den ur världen =)

Kommentarer
Postat av: jenny

den där låten är grymt FIN!

2009-01-19 @ 22:54:55
URL: http://jennyyyh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0