årets första dopp :)

vem försökte jag lura egentligen? </3

Kom hem för en stund sen, skulle egentligen slutat halv 4 men stack typ halv 3, de gillar vi!
När jag kom till skolan imorse stod där två brandbilar, jag fick reda på av en kompis att brandlarmet tydligen hade gått. Tur jag kom efter det för då slapp jag stå ute och frysa!
Hade bara en vanlig lektion, matte. Min lärare sa att han hade rättat proven, men att vi får reda på resultatet på fredag, tack för den liksom ;)
Sen var det idrott i några timmar! Först jogga några kilometer i nån skog, riktigt skönt faktiskt! Musik i öronen, lugnt och skönt - perfekt för att rensa bort massa tankar! Efter joggningen badade vi - utomhus i havet! helvete vad kallt det var :) Jag var den första tjejen som doppade sig helt tror jag. Riktigt kul att vinterbada!

Nu ska jag snart ut och träna mina gymnaster, tur att där det (bätte jenny?) är varmt i hallen, jag fryser fortfarande!

Kommentarer
Postat av: Annika

seriöst sofie....säger du verkligen "där är varmt"? :p hahaha det låter ju helkonstigt

2009-01-28 @ 21:53:30
URL: http://endoftavvanilj.blogg.se/
Postat av: jenny

hahaha jaa mkt bättre ;)



och stor kram på dig <3

2009-01-28 @ 22:32:10
URL: http://jennyyyh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0