flumm :D

Väla med sara är bäst på alla sätt - utom för plånboken ;) hahaha
Idag köpte jag ett linne, en kortärmad tröja och en skjorta/blus på rea och en trekvartströja som inte var rea. En bigmac&co och ena presenten till paketleken vi ska ha på gympan på söndag :) Jag vågar itne skriva vad jag köpt här, ingen aning om vilka som läser bloggen ;)
6 timmar med sara och man kan inte va nåt annat än hyper :) ett gott skratt förlänger livet - med sara kommer jag nog bli runt 200 år! så bäst är du (L)

hahaha på bussen på väg hem kom där en gubbe på, som liknade Stig Helmer på pricken, shit va vi garvade åt det, typ halva 2an och hela 220an! Tur att jag redan har träningsvärk i magen liksom. Trodde nästan vi skulle bli avslängda när vi nästan låg i mittgången o garvade. Människorna på bussen har nog inte råd tv, så mkt som dom glodde!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0