gymnastiken (L)

Första vanliga träningen på hur länge som helst känns det som, och idag var den lika - om inte mer - underbar som vanligt!
Springa i tio minuter
gå på händer; fram, bak och på båda sidorna en längd var
tumbling ut i md-gropen - rondat flickis (varav en blev skitbra, några blev hyffsade och ganska många blev totalt misslyckade. Med andra ord - jag i ett nötskal!)
hahaha kommer ihåg en träning när vi körde förträning till tzuka (ganska längesen) vi körde häst till upphöjt och skulle köra rondat över till mage - jag landade på ryggen på något konstigt vis och inte med fötterna mot hästen som man ska utan jag typ skruvade rondaten. Min tränare började asgarva och en i min grupp som stod där suckade och sa: sofie i ett nötskal!
Trampett till matta i fluffgropen - jag körde lite spagat istället, trampett är inte min favorit+att ryggen började göra ont
Trampolin en liten stund sen styrka i 55 minuter. Gissa vem som kommer vara död imorgon!


Fick reda på att vi ska ha läger v. 9 också, lycka!

Kommentarer
Postat av: jenny

låter härligt:)



föresten har jag typ blivit beroende av låten du la upp igår hehe :)



sv: haha japp, jag typ stog å skakade å bah "men kryp snaaaaabare";P

2009-01-20 @ 23:00:35
URL: http://jennyyyh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0