gympan <3

Träningen idag var underbar :) som alltid men ändå!
Vi körde först lite tumbling och trampett. Jag körde inte så mycket för min rygg, men bättre lite än inget alls! Anna den stackaren stukade sin fot på trampetten, av en vanlig grupperad frivolt, så hennes pappa fick komma och hämta henne och köra in henne till helsingborg, akuten. Usch va jag tyckte synd om henne, när hon låg och skrek så ont det gjorde :( givetvis hittade vi ingen dauer heller så nu har den svullnat upp jättemkt. När hennes pappa hade hämtat henne tränade vi till julshowen ett tag innan vi beställde pizza och käkade. Jag och pella delade pizza som vi brukar, fast grejen är att hon har gått och blivit vegetarian och jag hatar vegetarisk pizza, så vi beställde hälften kebab och hälften veg. haha låter så snyggt!
När vi käkat och hoppat lite trampolin o sånt skoj körde vi julklappsleken. Jag fick en chokladask och ett par jättefina örhängen! Snäll som man är *host* öppnade jag chokladasken och bjöd alla :) och jaaa jag åt faktiskt själv också (a)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0