hemma!

Nu är jag äntligen hemma, denna helgen har verkligen stavats gymnastik!
Jag gick upp typ innan 7 igår för att duscha, sen blev jag hämtad av emma lite innan 8. Vi körde och hämtade beri och matea och körde till lingvallen. Vi fick dela rum med tre stycken vuxna, en av dem kommer faktiskt från höganäs, men bor uppe i stockholm nu så vi hade en hel del att snacka med henne om :) riktigt trevligt!
Kursen klarade jag, som tur är! hahaha jag fick typ panik när jag fick mitt papper men jag hade bara 1 fel på varje del, och man fick ha 3 fel/del så det känns bra
Alla demogymnaster var så söta, jag totalt smälte när små typ sjuåringar kom och körde perfekta överslag :)
När vi skulle hem stack vi till hallen en sista gång, för att lämna rumsnyckeln. Gissa vem vi ser där med sin lilla dotter, om inte Kenny Jönsson! (för er obildade personer, så är han en av världens bästa hockey backar, spelar i rögle!)
När jag kom hem från kursen hade jag typ tjugo minuter på mig tills jag skulle träna gymnaster, egentligen har jag träning nu men jag så till min tränare:
Jenny, jag okrar verkligen inte träna idag, jag var på trampettkurs hela helgen!
J: okej, vi ses på tisdag! :)

Jag bara älskar jenny, så sjukt bra är hon!


Jag fick en kalender för 2009, med massa gymnastikbilder :) en av bilderna är från min gympahall. coolt!


helgens citat:
Jag och emma hade varit på ica och köpt glass, inte vanlig pinnglass utan sån man äter i skål ;) när vi gick tillbaka till lingvallen:
S: vi får gå in i matsalen och ta skedar!
E: ja det kan vi göra...
S: är där inte öppet får vi suga av den.
E: jaa *helt eftertänksamt*

några sekunder senare:

E: sofie va sa du? :o

hahahaha! snacka innan tänka är jag väldigt bra på ibland!

Kommentarer
Postat av: Annika

Hahaa ganska typiskt di sofie :p

2009-01-25 @ 22:22:50
Postat av: jenny

hahahaha :D har haft en liknande kommentar, på pressbyrån: "asså jag va typ sugen innan men när jag kom in här blev jag avsugen"^^



sv: hihi tack ;) coolt att du tänkte på mig föresten, nu känner jag mig speciell ;P

2009-01-25 @ 22:32:57
URL: http://jennyyyh.blogg.se/
Postat av: jenny

haha! tack <3

2009-01-25 @ 22:46:33
URL: http://jennyyyh.blogg.se/
Postat av: jenny

hahaha ja jag garvade inte lite då ;)



du förtjänar också att känna dig speciell!:)

2009-01-25 @ 22:54:25
URL: http://jennyyyh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0