hope!

Det finns hopp trots allt! (L)


Precis kommit hem från träningen. Den blev väldigt lyckad, jag börjar få till skruvarna (åtminstone halv, men vafan man får ju börja någonstans) och jag är inte rädd för att köra flickis på tumbling längre (ok ut i MDgrop MEN man får börja någonstans ;P)
Jag har även hunnit med en hel del plugg idag, det tackar jag mig själv för! All kemi är gjord, all tyska och jag har börjat på fysiken. Denna dagen har varit bra!

Jag har för övrigt kommit på idag att jag är sjukt nöjd med mitt liv, vill nog inte ändra på något alls - underbar känsla!



ps. jag hatar att vissa tror att gympahallen är en fritidsgård, är den till för att vi ska träna eller leka?

Kommentarer
Postat av: Cristin

Hejhej! besök gärna min blogg och prenumerera på bloglovin.com om du har det - vill du att jag ska prenumerera på din så skriv till mig och säg att du lagt till mig så lägger jag till dig efter det! :) alltid modetips och annat kul… sexigaste bikinis och snyggaste väskorna/kläderna! NU ÄVEN EN MAGISK MUGG! Hoppas du gillar den!

Ha det super bra!

ccristin.blogg.se

2009-01-27 @ 20:42:52
URL: http://ccristin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0