it's over!

Nu är alla showerna över, äntligen! Jag var i gympahallen mellan 12-20, skulle egentilgen varit där kl 11 men så satt jag i soffan med turban på huvudet ;)
Jobbig dag minst sagt, jag är glad att mina gymnaster åkte hem en sväng mellan showerna annars hade jag nog fått ett mindre utbrott! Vissa var verkligen jobbiga, de hängde seriöst i mina armar, på benen, ville att jag skulle bära dem, passa dem på handstående, sitta i knä. Allt det med en lagom trött Sofie blir ingen glad kombination ;)
En av mina barn skulle köra bakåtbrygga, givetvis kom hon inte helt runt sista showen när det filmades.. stackare :(
Annars gick båda showerna galant! För min del iallfall. Inga fall eller någonting, nu längtar jag bara till filmen kommer!
Gött att Beri ställde sin halv in när de filmade :)

Alla ledare fick världens finaste tröja! en vit tjocktröja med vår logga på bröstet, och på ryggen står där: LEDARE Höganäs Gymnastik Förening, jättemysig tröja i perfekt storlek. Den kommer bli mitt nya hem =)

Jag älskar gymnastik - det är verkligen livet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0