kan du kullerbytta?

Godmorgon mina sötnosar, sovit gott?
Det har jag iallafall, minst sagt. Det behövdes verkligen, första gången på typ två veckor känner jag mig utvilad istället för halvdöd. Mina fingrar skakar fortfarande, men inte alls lika mycket som igår. Jag vaknade även med världens träningsvärk i armarna och skuldrorna - det gillar vi starkt!
haha glömde nog berätta igår, när vi hade boxningen körde vi först tre slag åt gången, backa, tre slag till osv. I slutet skulle vi helt plötsligt köra 4 slag istället men jag var helt inne i tre slag, tog ner mitsarna efter tre slag och fick slaget på armen istället! hhaha tur så var där en handske mellan min arm och hon som slog annars hade jag nog inte bara skrattat bort det, eller jo föresten det hade jag nog men det hade gjort mer ont! ;)
När vi gick ner till knutan igår - jag, emil, jonne och micha - började vi snacka om hockey, emil ba: jag tror inte det är så vanligt att tjejer gillar hockey. nee men så är jag inte normal heller ;) hhaha sen frågade han om jag inte går på gympa, o fick typ tusen frågor om jag kan köra kullerbytta (?) frivolt, handvolt, flickis, skruv och jag vet inte allt.. blev nästan förvånad över hur mycket de visste om gymnastik ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0