lördag!

jag har inte hunnit uppdatera här idag, har haft fullt upp exakt hela tiden, från jag vaknade till för typ en halvtimme sen!
Jag vaknade vid tio, gick upp och duschade och fixade till mig, cyklade genom halva höganäs, sen till kulla och träffade både trevligt folk och idioter, så det är som det ska i denna lilla hålan! Några av de första orden jag hörde när jag kom in på kulla var: vafan gör hon här? :o Det roliga med det, är att det är en av fjortiarna som "dansar" i gympahallen som sa det. Då kan man ju undra vad hon gör i "min" gympahall, om jag inte får vara på hennes skola? såå sjukt patetiskt, att jag inte ens orkade käfta emot. Har bättre saker att lägga min energi på! :)
Efter kulla cyklade jag med annika en bit, och körde hem till min kusin. Hade tänkt hälsa på där och leka med barnen ett tag men de stackars pluttarna hade hög feber och var förkylda!
Jag och en kompis stack och fikade istället, funkar också! haha sen stack jag hem och käkade middag, haha inte direkt efter men aa ;) Efter det kom hon hem till mig, vi kollade kvarteret skatan, körslaget, låg och snackade och la över låtar på mobil :)
Mkt trevlig dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0