lördag

Kom hem från gympahallen för ett tag sen, trupp 2 hade tydligen haft läger där. Tråkigt att inte rakel var där, och tränade och hade kul :/
Mina gymnasters nummer börjar se bra ut, hade varit ännu bättre om alla hade kommit för en gångs skull. Allt flyter på bra och de är hur duktiga som helst :) Det finns nästan inget bättre, än att se alla gymnaster utvecklas. Underbar känsla =)
Jag skulle egentligen varit på hockey nu men jag var i gympahallen till 16 idag så det var bara o glömma :) Nu sitter jag här och lyssnar på radiosporten, 0-1 till timrå än så länge, i början av andra perioden. Jag sitter här med en tallrik makaroner och kyckling, och mina älskade utslad på armarna och magen. Fast alla på armarna börjar blekna så jag hoppas att de är på väg bort :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0