loving you

Idag var det första långa måndagen sen nian, usch!
Förra terminen var det hur chill som helst på måndagar, 10.15-15.30, sovmorgon tackar man inte nej till! nu går jag från 08.30-15.30. Första lektionen var kul iallafall! Estetisk verksamhet - DRAMA :D En i min klass var sååå rolig när vi gick dit, noot!

Han har inte släppt personen jag strulade med på räddningsfesten än, jag kallar honom för x

Han: ska du och x spela romeo och julia?
Jag: neej det ska vi inte, släpp det nu för helvete!
Jag går för att slå honom men det var ju inte lite halt så jag gör nästan en vurpa istället (y)

På biologin frågade han mig om jag var kär i någon i klassen, minns inte vem han sa, jag ba: absolut! jag är kär i alla killar i klassen.
Han: JENNY! (min lärare)
J: aa?
han: vet du vad sofie är?
J: nej?
han: hon är kär i alla killar i klassen!
J: nu beter du dig som min fyraåring!

HAHAHA diss :) älskar verkligen jenny, grym lärare!


Nu har jag spelat igenom min gitarrläxa ett x antal gånger, så jag hoppas jag kommer ihåg den tillräckligt för att kunna spela den sen (a)


Denna dagen har för övrigt varit sämsta ever! ipoden dog i bussen påväg till stan, så jag har säkert åkt buss i 45-50 minuter idag utan musik, hemskt!
Jag mejlade lingvallen igår, för jag har inte fått mitt kursmaterial. Människorna där missförstod och skickade ut något jag inte har minsta lilla glädje av.
Jag testade ringa dit, ingen svarade.
Jag var hur irriterad som helst när jag kom hem, tjoho!

MEN bästa med idag, jag hittade mina älskade vantar som jag trodde jag hade glömt på bussen, i mitt skåp i skolan (L)

Kommentarer
Postat av: Annika

Du kan ju få mitt kursmaterial :p

2009-01-19 @ 23:26:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0