måndag

Kort dag idag :) eller aa, kort och kort men en lektion blev inställd så vi fick sluta 13.50 istället för 15.30. Den tackar vi för :) Drama idag, kul! för er som inte har valt estetiskt val än, rekomenderar jag verkligen drama sjukt kul! Vi körde hela havet stormar, men istället för att personer åkte ut, försvann stolar istället. Vi fixade faktiskt 13 personer på två stolar! Verkligen bästa starten på veckan, när man är sådära lagom trött :)
Verkligen skönt med kortis idag eftersom jag  fortfarande är död efter kursen. Kortis imorgon också - 08.30-09.50 hey, vem sa att gymnasiet skulle vara tufft?
Nu tänkte jag faktiskt vara duktig och plugga lite. Förhoppningsvis somnar jag inte idag, som jag gjorde igår. Känns som jag kommer lyckas mindre bra med det ;)


På onsdag kommer vi nog få reda på kursbetyget i matte A, hoppas!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0