mirakel sökes...

asså jag har världens (i-lands) problem just nu.
Min rygg lär inte vara bra till showen på fredag och lördag, och ännu mindre bra till genrepet på tisdag. Jag har typ två alternativ, köra allt som jag ska och få ont, men ändå bita ihop så det blir bra, eller hoppa över tumbling på julshowen och bara köra trampett (som inte gör lika ont) och inte få mer ont i ryggen, så jag kan satsa på matta efter showen. Båda alternativen är lockande, jag vill köra bra på showen och samtidigt vill jag kunna köra bra efter showen också...

Någon som har en mirakellösning till mig, så älskar jag dig för all framtid!





haahaha på tal om mirakel kom jag på en vits jag skrattade hur mycket som helst åt när jag var liten.
Det var två personer, en fru och en man som gick till doktorn och frågade om de någonsin kunde skaffa barn. Doktorn bad kvinnan gå ut ur rummet och kollade sorgset på mannen och sade: Om ni lyckas skaffa barn så är det ett mirakel.
Mannen gick förrvirrat ut till frun. "Nå, vad sa nu doktorn, kommer vi kunna få barn?" Mannen drog ut lite på det och sa sedan: jaa, men då kommer det bli en makrill...

Kommentarer
Postat av: jenny

HAHA makrill XD



jag antar att de inte hjälper me liniment? annars brukar voltaren va väldigt bra

2009-01-04 @ 23:48:58
URL: http://jennyyyh.blogg.se/
Postat av: annika

svar:hahaha vi får höras imorgon =D



puss

2009-01-04 @ 23:53:21
Postat av: Frida Holm

Truppgymnastik is the shit :D

2009-01-05 @ 10:46:15
URL: http://hundra55.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0