panik imorse

Kan det bli mer likt mig?
Igår ställde jag klockan på halv 7 för att jag skulle komma i tid till bussen, som går 07.46 från min hållplats.
Imorse vaknade jag av att min pappa öppnade dörren och frågade "skulle du inte upp halv 7?" varpå jag svarade "jo, vad är klockan?", "snart halv 8"

OMGOMGOMG panik eller vad?

Varför vaknade jag inte av min klocka? Det har hänt innan när jag har ställt klocka att jag har stängt den i sömnen och sovit vidare. Det hände bland annat när jag skulle ha nationellt prov i svenska i nian, så jag fick göra det provet själv några veckor senare. Men så var inte fallet denna gången, jag hade stället klockan på 07.30 istället för 06.30.


Hur är det med klockan, sofie andersson?

Kommentarer
Postat av: Annika

Duktigt sofie, då är ju nästan, men bara nästan, som jag :P

2009-01-20 @ 19:19:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0