shake your hands

Nu ska jag försöka göra en ansträngning att skriva ett blogginlägg!
Inte världens lättaste eftersom mina händer skakar när jag inte är helt avslappnad ;)

Skolan idag var brabra! bara en "jobbig" lektion!
Det började med drama - sjukt kul ok jag vet att jag har sagt de innan, men det är verkligen roligt!
Kemi - genomgång och göra lite uppgifter i boken
Fysik - hahaha bästa ever! vi lyssnade på hög festmusik, det var så väggarna skakade, och dansade! Fråga mig inte varför hahaha men min matte/fysik lärare är bara såå brabrabra! Fick även reda på slutbetyget i matte a, mvg! så jag är nöjd :)
Jag fick först värsta paniken, jag fick typ 13 g och 5 vg på del 1 och 34 g, 14 vg och 2 "solar (mvgkvalitet) på del två. När min lärare sa att gränsen för mvg var 34/19 ¤¤ fick jag seriöst panik, jag trodde det bara var del 2 han räknade, men tur var så la vi ihop båda reslultaten så jag fick mvg utan tvekan!
Idrotten - här kommer förklaring till mina skakiga händer - boxning! haha shit vad lök jag blev men grymt kul :)

jag är verkligen glad att man kan sudda ut bokstäver och skriva om, annars hade ni inte fattat något av vad jag skrev ;)

tänker på dig, hoppas det löser sig på ett bra sätt, snart!

Kommentarer
Postat av: jenny

tack! du ska få höra, när jag har tid ;)

2009-01-31 @ 15:44:47
URL: http://jennyyyh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0