Underbart :)

Min iPod dog för några dagar sen, jag överlevde bussen till och från skolan tack vare sms, och att jag hade bäst timing med emma, sara och vevve. Annars vet jag seriöst inte hur jag skulle överlevt!
Jag kom på idag att jag har en gammal dålig ful mp3 med bara 1 gb minne, men som är bättre än ingenting alls, så jag förberedde den för att kopplas i och tänkte, jag kan ju testa starta iPoden en sista gång. Jag kopplade i den i datorn och den gick i gång som vanligt, precis som att den aldrig har varit död. Jag tänkte att det måste vara batteriet men när jag drog ut sladden var batteriet långt ifrån tomt. Konstigt... jaja jag blev lycklig iallafall!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0