måste packa....

Jag är nog seriöst den sämsta jag vet på att packa. Jag tänkte vara hemma hela dagen idag för att hjälpa till att ta hand om katten (som vi måste vakta 24/7 nu eftersom hon tar av sig slicketratten själv) och packa. Packandet har jag inte ens börjat med, inte lagt fram grejer eller någonting alls. Varför slutar det alltid med att jag packar på morgonen, precis innan jag ska iväg? ;)


Min pappa skrämde mig som fan innan när vi käkade.
 - du vet att ica i skälderviken har stängt va?
 - NEEJ!! du skojar va? :o *panik*
 - nej, läs tidningen ibland, så hänger du med.
 - MEEN, varför har dom stängt?!?
 - småaffärer tjänar inget på att ha öppet, det är för dyrt att handla där. Du har väl hört om den i jonstorp?
 - jaaa men.... alla som är på läger går ju och handlar där!
 - och det tror du dom kan försörja sig på?
 - JA!!! men shit, då måste jag ju iväg och köpa godis!!
 - Nej jag skojade bara, de har inte stängt :) (helt nöjd med sig själv)


Jag fattar inte hur jag kan vara släkt med min familj, måste typ va adopterad eller nåt ;)



update, en timme sen jag skrev det där uppe, tro fan att jag itne har tagit fram en väska än bara. jag bara älskar mig själv!

Kommentarer
Postat av: Annika

Hahha, det första jag tänkte när jag läste - va har den stängt?? Nä seriöst liksom. Hahaha jag förstår din panik :P ICA och lingvallen hör liksom ihop

2009-01-23 @ 23:58:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0