we're all in this together

Strax ut i gympahallen, premiärshowen börjar kl. 18.00 :)
Min tolfte julshow, egentligen min trettonde men jag var inte med på min första!
De två senaste har jag inte gympat själv i, första för att jag skadade knäet så jag inte kunde gå på en vecka, på genrepet och andra för jag inte gick på gymnastik just då, men ledare var jag :)
Årets tema - high school musical, så kul att se småbarn bli sminkade och glittersprayade så de känner sig extra fina, jag kommer ju ihåg hur speciell varje julshow var när jag var liten.
jaja slutpladdrat på mig nu, packa väska och ut i gympahallen! håll tummarna för att det ska gå bra!



glöm inte min frågastund, er chans att fråga ut mig. ;)

Kommentarer
Postat av: Annika

Nästa fråga: hur gick showen idag? Blev det nått vinglande i öppningsscenen?



Haha sorry, jag ska sluta ställa en massa idiotiska frågor, jag kan bara inte låta bli :p

2009-01-09 @ 23:32:05
Postat av: Annika

Okej en seriös fråga: har du någon som helst tanke på vad du skulle vilja göra efter studenten?



nog för att det är lång tid kvar (till skillnad från mig mohaha) men ändå



puss

2009-01-09 @ 23:33:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0