another day just passes by..

hellu=)

Imorse vaknade jag lite för tidigt av en envis mobil som ville att jag skulle upp och dra till hallen, så liksom då får man ju lyda(a) haha, på vägen dit träffade jag anneli som ba "de är fullt med danskar i hela hallen" lovely! men de gick bra med gymnasterna iallafall=) jag drog hem o sov en stund haha (a) o sen till optikern o utvärderade linserna jag har haft nu, o han skulle typ beställa nya till mig med annan skärpa (yes! jag ser bra ;P) annars har jag inte gjort nåt speceillt idag, skulle gjort men blä! jag har typ övningskört lite o så. får se hur de blir imorgon.. aja ja ska nog försöka att komma i säng inte allt för sent, lycka till sofie, tack s mycket. godnatt =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0