dagens träning

Asså finns de nåt annat ord som beskriver träningen bättre än underbar?

Uppvärmningen va typ värsta trupp 1 uppvärmning, jag höll på att svimma haha ;)
Trampolin, jag håller på att försöka få in mina helskruvar
Tumbling till md, flickisar =) jag råkade köra rondaten för långt från mdgropen så jag satte händerna på tumblinggolvet istället för i gropen(!) de är liksom första gången sen den 28e februari 2006 när jag skadade armen, jag kan ju faktiskt =)
Styrka, man borde inte skratta när man kör magstyrka haha ;)
Linas springskolning, lite styrka till sen linas springskolning igen haha ;)
Handståendetävling, sjuuuukt längesen

Hahaha ja, där har ni min träning ;) Idag klarade jag att gå på händer över en halv våd! lite stolt blev jag faktiskt över mig själv där :) och de bästa på hela träningen, lina var med och körde med oss =D

Nästa träning är imorgon o de gillar vi =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0