Harry Potter

Nu har jag typ precis kommit hem från emma =) vi hade hpmaraton igår, typ klara vid halv fyra och en sak är säker, jag tänker fan ALDRIG skaffa hund -.- dom började typ skälla o ha sig vid åtta!? sen somnade jag om, vaknade av sms tio (y) somnade om igen haha, o vaknade nån timme senare av att hennes pappa började spika haha, fyfan va trött jag är nu ;p

Grattis till underbara Malin idag :D

idag är de min dopdag förresten haha ;) och nu ska jag på träning om en timme så får väl börja leta fram kläder, asså jag är så sjukt trött! tur att jag ska ut i hallen, där blir man liksom alltid hyper (a)

Kommentarer
Postat av: Annika

hahah det är inte alla hundar som gör det, alex är tyst som en mus ända tills någon annan går upp... :p haha

2009-07-12 @ 21:59:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0