lördag

Jag hinner skriva snabbt här innan jag måste iväg.

Igår var jag hos optikern igen och fick fixat till mina bågar så dom slutade skava haha, så nu sitter glasögonen bättre och trillar inte av så lätt heller så det gillar vi, sen att jag inte gillar glsögon på mig är en annan sak ;P nu behöver jag faktiskt inte gå till optikern fler gånger innan tisdag haha, då ska jag prova linser och de gillar vi väääldigt mycket!

På kvällen kom en kompis o vi kollade film o snackade lite o sånt men han skulle upp tidigt idag så han va tvungen o sticka typ vid elva, sen la jag mig tidigt för att va mig, fast de va då några timmar senare;)

Nu ska jag snart gå ut och träffa emma så ska vi ha harry potter maraton:D vi är inte nördar, vi ska liksom bara förbereda oss väl inför premiären (a)

Jag kommer förmodligen skriva mer imorgon, puss så länge! imorgon är de träning föresten =D gissa om jag längtar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0